LIEYAAA BLOGIE'S ♥
Lieyaaa ♥



I U Sweetheart

Hey you, who are you to jugde the life I live? But before you start pointing fingers, make sure your hands are clean x) Welcome ^^v Be nice here :)


Hi kaki skodeng , thanks ringan kan tangan pegang Mouse nk usha blog Lieyaaa nh. Sayangg korangg ♥ Amekkauuu muaa setepek ;'*

Hai Boyfriend ♥

Mohd Faez Bin Mahadi ♥
Hahai , tudiaa Boyfriend kita ^^v Haish secara rasmi nya kita orang ada pape sejak 25 oktober 2012 masa tu. Budak kecik nh gila-2 sikit. Eh tak sikit , banyakkk doe. Dia suka sangat panggil aku Gemuk lahh , Pendek lahh , Busuk lahh. Kuasam wehh. Naseb jee aku sayangg kau biyy ♥


Hai Crush ♥

Nawi Fathi Bin Hussni ♥
Kitaorang kenal 15 oktober 2012 masa tuh. Nidiaa Crush aku ^^v Yelahh crush. Kenapa? Hahaha aku memang tamak pun. Dah ada boyfriend pun nak ada crush lagi. Tapi ada aku kesahh? Tak kacau hidup kau pun ;D Act aku crush dia sebab dia satuu dalam seribuu wehh. Serious aku teringin gila nak jadi macam dia. Penyayangg , amek berat , baik hati. Pehh dia memang perfect lah. Tunggg ahhh siapa dapat crush aku nh. Saya gembira yang awak datang dalam hidup saya Nawi ♥


Hai Ex-Boyfriend ♥

Muhd Zulashraff Bin Zulkernain ♥
Yeahhh nh ahh Ex boyfriend aku. Yang entry aku semua pasal dia tuu ^^v Hahaha. Kenapa simpan lagi pic dia? Haish , mesti kene jawab heh? *garu kepala* K act dia nh Ex yang paling aku sayang sekali. Since aku kenal dia , hidup aku berubah. Sebab dia aku dapat move on hidup aku dulu. Serious sayang dia , tapi tuu bukan jodoh kami kot. Tuhan yang tentukan semua nh. Aku tk buleh buad apa-2. Aku Redhaa. Pape pun seriously , i glad that i found you. Tenggs sebab menyayangi aku nd jaga aku baik-2 takda cacat celanya hampair selama setengah tahun. Tengggs Yap ♥


Hai Bestie ♥

Muhammad Fazri Bin Muhammed ♥
Yeahhh mehh usha Bestie aku nh. Aku tahu dia kacak orang nyaa. Tapi dia tak kacak bila asyik nak bash aku jee -.- Kitaorang kenal dekad facebook jee. Belum pernah bersua ;) Hai tapi dia best gila. Kao tk acana aku buleh anggap dia bestie kan? Dia selalu buad aku gelak macam orang kene rasuk tenuk doe. Dia buad aku lupa semua benda bila dia ada. Aku kan memang , tk habes-2 dgn sedih aku nh kan? Tenggs kawan ;'D Pape pun aku sayang kau Fast ♥


Hi stalker, comment here ♥


Now it's over ;'/


Haii , serious aku tengah sedih gila sekarang. Air mata mengalir dekad pipi. Dah macam mandi pun ada. Tapi aku kuad kan semangat nk update juga. Hmm Nawi Fathi Bin Hussni , all I had to say is goodbye. We're better off this way. My tears run down like razorblades. And no, I'm not the one to blame. It's you, or is it me? A guiltless twisted lie. It made me learn to hate you. Or hate myself for letting it pass by. I'm falling apart. Don't say this won't last forever. You're breaking my heart. Don't tell me that we will never be together. Ohh serious jatuh air mata nh bila dapat tahu semua tuu Nawi. Sumpah tk sangka. Ya allah , besar sangat dugaan nh bagi lieyaaa. Harap ada pari-2 yang nk makbulkan hajat aku , aku nk anggap nh semua mimpi. Nak gugur jantung. Rasa nk pengsan pun ada bila tahu semuanyaa. Tapi... aku tak mampu nk ubah semuanyaa. Takdir tuhann. Aku redhaa. Harap ada seseorang pimpin tangan aku , and bagi tahu aku semua nh salah. I wish that I could take it back. But it's over ;'/