LIEYAAA BLOGIE'S ♥
Lieyaaa ♥



I U Sweetheart

Hey you, who are you to jugde the life I live? But before you start pointing fingers, make sure your hands are clean x) Welcome ^^v Be nice here :)


Hi kaki skodeng , thanks ringan kan tangan pegang Mouse nk usha blog Lieyaaa nh. Sayangg korangg ♥ Amekkauuu muaa setepek ;'*

Hai Boyfriend ♥

Mohd Faez Bin Mahadi ♥
Hahai , tudiaa Boyfriend kita ^^v Haish secara rasmi nya kita orang ada pape sejak 25 oktober 2012 masa tu. Budak kecik nh gila-2 sikit. Eh tak sikit , banyakkk doe. Dia suka sangat panggil aku Gemuk lahh , Pendek lahh , Busuk lahh. Kuasam wehh. Naseb jee aku sayangg kau biyy ♥


Hai Crush ♥

Nawi Fathi Bin Hussni ♥
Kitaorang kenal 15 oktober 2012 masa tuh. Nidiaa Crush aku ^^v Yelahh crush. Kenapa? Hahaha aku memang tamak pun. Dah ada boyfriend pun nak ada crush lagi. Tapi ada aku kesahh? Tak kacau hidup kau pun ;D Act aku crush dia sebab dia satuu dalam seribuu wehh. Serious aku teringin gila nak jadi macam dia. Penyayangg , amek berat , baik hati. Pehh dia memang perfect lah. Tunggg ahhh siapa dapat crush aku nh. Saya gembira yang awak datang dalam hidup saya Nawi ♥


Hai Ex-Boyfriend ♥

Muhd Zulashraff Bin Zulkernain ♥
Yeahhh nh ahh Ex boyfriend aku. Yang entry aku semua pasal dia tuu ^^v Hahaha. Kenapa simpan lagi pic dia? Haish , mesti kene jawab heh? *garu kepala* K act dia nh Ex yang paling aku sayang sekali. Since aku kenal dia , hidup aku berubah. Sebab dia aku dapat move on hidup aku dulu. Serious sayang dia , tapi tuu bukan jodoh kami kot. Tuhan yang tentukan semua nh. Aku tk buleh buad apa-2. Aku Redhaa. Pape pun seriously , i glad that i found you. Tenggs sebab menyayangi aku nd jaga aku baik-2 takda cacat celanya hampair selama setengah tahun. Tengggs Yap ♥


Hai Bestie ♥

Muhammad Fazri Bin Muhammed ♥
Yeahhh mehh usha Bestie aku nh. Aku tahu dia kacak orang nyaa. Tapi dia tak kacak bila asyik nak bash aku jee -.- Kitaorang kenal dekad facebook jee. Belum pernah bersua ;) Hai tapi dia best gila. Kao tk acana aku buleh anggap dia bestie kan? Dia selalu buad aku gelak macam orang kene rasuk tenuk doe. Dia buad aku lupa semua benda bila dia ada. Aku kan memang , tk habes-2 dgn sedih aku nh kan? Tenggs kawan ;'D Pape pun aku sayang kau Fast ♥


Hi stalker, comment here ♥


Part Of ME ♥



Hahai skodenggg ^^v Hari nh aku nk update entry baru. Act aku nk balas entry Si Ochaaa nh haa. Kita dah baca apa yang awk updates tu yayanggg. Hai.... *mengeluh* Yaa maybe titik hitam tu terjadi sebab aku. Tapi serious takda niat nk buad macam tu. Serious sampai skang kami tatao apa salah kami. Hmm if Fara fikir , Fara manusia biasa , ada buad salah. Macam tu juga kami sayangg. Kami manusia macam Fara juga. Hmm pasal YAP tuuuu..... *garu kepala* Haishh  act org pernah cakap gn dia , lagi sekali org pergi lagi , org tak datang balek dah. Tapi dia buad acah-2 jee. Fara pun tahu kan macam mana org sayang dia? Tak pernah berkira gn dia , hari-2 nangis sebab dia , Fara pun tahu kan semua tu? Org tak sanggup lagi dah Fara. Lama-2 org buleh jadi gila meroyann. Pfttt -.- Kalau dia amek masa lama nk move on tanpa org , org pun sama macam tu juga Fara. Memang kami dah break masa kita last hang masa tu. Org tak fikir apa dah masa tu Fara , org cuma fikir yg org ' SERIOUSLY NAK SANGAT MOVE ON TANPA DIA ' Even memang amek masa yg lama , tapi org dah buktikan yg org buleh. Fara tatao apa yg org rasa. Serious hati nh dah hancur nak MAMPOSS. Kalau hantar bengkel pun belum tentu dorang nk repair. Hmmmm. Org bukan nk salahkan Yap kepe dalam soal nh. Cuma org cuba nk sampaikan apa yg org rasa , org nk share gn Fara. Sikit pun tak salahkan Yap. Sebab org tahu takda yg perfect dlam dunia nh. Hmm getback? Hmm MUNGKIN SATU MASA NANTI Insya'allah ;') Kalau jodoh nh memang jodoh kami , org tetap jadi hak milik dia juga satu hari nanti. Hmm tipuu lahh if org tak rindu Fara. Dulu hangg sesama , makan sesama , suap-2 , keluar sesama , degil sesama , tidur sesama , nangis sama-2 , bahan org sama-2. Ehh mandi sama-2 belum kan ;'D Moment tuu semua memang tak lahh aku nk lupakan kau tahu budak kecik? Tak terfikir nk cari yg lain. Manusia memang ada banyak , tapi takan ada yg sama. Percayalahh Fara. Aku dah sayang kau , kau ingat aku nk buang kau macam tuu jee? Itu bukan NOORLYANA NABILA BINTI MOHD ISHAK okayyy? Hmm seriously teringin nk hang macam dulu , nk gelak macam dulu , rapat macam dulu. Rinduuuuuu ♥ Seriously saya memang betul-2 tak sempurna sayangg. Banyak lagi benda yg aku kene belajar dalam hidup aku nh. Tapi kau NUR FARA SOFEA BINTI ZULKERNAIN , KAU SEBAHAGIAN DARI HIDUP AKU ♥